Mørk

Brent Rivera - SISTER DISS TRACK (Official Music Video) 

Brent Rivera
Abonner 11 mill
Ganger 2,2 mill
92% 170 765 12 925

this was just for fun :) lexi is literally the best sister so no hate, love you lexi :)
LIKE THIS VIDEO IF YOU THINK LEXI SHOULD MAKE ONE BACK!!
comment "lexi got dissed" if you see this for a reply :)
Music producer: Andrew Balogh
Lyrics: Brent Rivera and Gregory Fletcher
Video Director: Stro
hang out with me on social media:
SnapChat, Add me: TheBrentRivera
Instagram: @BrentRivera
Twitter: @BrentRivera
Facebook: @BrentRivera
TikTok: @BrentRivera
I have all rights to use this audio in this video according to Final Cut Pro's/NOvids's "terms of use."

Underholdning

Publisert

 

30. nov.. 2019

Del:

Del:

Nedlasting:

Lasting.....

Legg til i:

Min spilleliste
Se senere
Kommentarer 18 127   
Brent Rivera
Brent Rivera 6 dager siden
I hope you guys enjoyed this video❤️ this was just for fun 💕 I love my sister :) but like this video if you think she should get me back😂😂
TECH INFORMATION
TECH INFORMATION 6 dager siden
Yes we do
Josiah Davis
Josiah Davis 6 dager siden
Lol
Shongita Shongita
Shongita Shongita 6 dager siden
I need Lexis reaction on this
Vivian Daza
Vivian Daza 6 dager siden
Sana ol love sister nila -if you understand hit like
SpeedDriftor Be Awesome
Cool
Audrey Best
Audrey Best 3 timer siden
“you must’ve been born on a freeway I -10, cause that’s where most accidents happen.” dangggg he went there😂😂
GUCCI_FELIPE_BOI_ 24k
GUCCI_FELIPE_BOI_ 24k 3 timer siden
She should have a diss track to you :)
Ante Boric
Ante Boric 3 timer siden
So good
Cindy Vang
Cindy Vang 3 timer siden
Show this to Lexi 🤔😂😂🤣😂🤣😂🤣🤣🤣😂🤣🤣😂
Audrey Best
Audrey Best 3 timer siden
omg i love this!!! when is it gonna come out on spotify??
Bois_Element
Bois_Element 3 timer siden
1:40 i mean cmon he didnt have to do that like thats just wrong SMH 😔😑
Sarah Hennessey
Sarah Hennessey 3 timer siden
Lexi got dissed
Krista Mall
Krista Mall 3 timer siden
You just burned herrrrr ohhh this is funny a Little bit I’m gushing that you worked a lot you pot a Lot of effort in this😈😅
Krista Mall
Krista Mall 3 timer siden
👍🤘🏻
Gursimer Games
Gursimer Games 3 timer siden
This is dope AF GREAT JOB BRENT 👦🏻 👕 👖 👟👟 Also I’m starting a new NOvids channel and I’m on the road to 1k subscribers and I’m gifting my next 1k subscribers
Shalice Corado
Shalice Corado 3 timer siden
👌🤙👍👍👍👍👍
Angel Garcia
Angel Garcia 3 timer siden
Yes it does and turned on notifications on my cousin to come over for dinner on notifications us your address
b3tty s1saY
b3tty s1saY 3 timer siden
Is this gonna be a paul brother thing but rivera
VLOGS ARE US
VLOGS ARE US 3 timer siden
So good it is a bang bang bang
BYTenska
BYTenska 3 timer siden
This shit trash doge
Ashley Stockmeyer
Ashley Stockmeyer 3 timer siden
Oop I didn’t know you were so harsh Brent
Karen Alvarez
Karen Alvarez 3 timer siden
I LOVE IT!!!😂 tell her she should watch it on her NOvids channel
David Rosas
David Rosas 3 timer siden
Iexi got dissed
CGN doggo
CGN doggo 3 timer siden
He’s actually really good at rapping
Zhi Li
Zhi Li 3 timer siden
Brent, like that is so mean and rude to Lexi. She will get you back, trust me
Ann Sada
Ann Sada 3 timer siden
Lexi, you still rock. You too Brenttttttt
Shaun Allen
Shaun Allen 3 timer siden
lexi get brent back
Imade Osaghae
Imade Osaghae 4 timer siden
I loveeee charli ❤️❤️❤️❤️ idk why my friends don’t like her
Effie Aruru
Effie Aruru 4 timer siden
This is such a good song! *Lexi what did you do to your brother?!
Holaseniorespablochongplaystf2 van
DANM YOU ARE GONNA ROAST WITH A BANG BANG BANG AYYYYYY
Jerry Sin
Jerry Sin 4 timer siden
loved it!!! but way tooo much autotune
chacken god
chacken god 4 timer siden
Nooooooo
Jayden Tijndaal
Jayden Tijndaal 4 timer siden
So smooth
Abdi Gelmal
Abdi Gelmal 4 timer siden
Awesome song
Zoe Klein
Zoe Klein 4 timer siden
Ooh, that auto tune though.... also, I’m the youngest girl in my family, I have 2 older brothers and this is insulting!
Emmy Gacha
Emmy Gacha 4 timer siden
Nona of u are better so shut it
Lightening Ryan Bilezikjian
Brent I love all of your videos
Lazybro
Lazybro 4 timer siden
Lexi got dissed!
Ikram Abdulkeni
Ikram Abdulkeni 4 timer siden
You really roasted her😋😋
Raffi Movsessian
Raffi Movsessian 4 timer siden
Are you armenian
Michelle Alvarado
Michelle Alvarado 4 timer siden
Lexi got dissed Lexi should do a come back this was really good rap
Gacha Stacy
Gacha Stacy 4 timer siden
Brent I don't hate u or anything but dude the poor thing must be crying because of your mean diss track Its not wrong to have a crush on your friends. Like if you think Lexi will win this competition. Lexi if you are reading this know one thing YOUR ARE BETTER THAT YOUR ROTHER Brent. Btw the lycris should be this Brenty Rivera,LEXI SHE'S BETTER
BerserkZilla BerserkZilla
Brent damn dude lol you dissed her good
Jenices world
Jenices world 4 timer siden
Honestly I think Brent is better lol
G Goodling
G Goodling 4 timer siden
Ooooh, almost all the likes be dissing you cuz they want the Lexi!!! Jk loved it!
Neste
I'm In An Anime?
18:22
Ganger 1,3 mill
RACE ACROSS THE USA vs W2S
24:36